Aspergers Syndrom i Karlavagnen


Ladda hem filerna och döp om dem till .mp3.

UPDATE: Två personer har rapporterat om plötsliga brusljud exakt 63 sekunder in i
filerna. Jag kollar.

UPDATE2: Nu är bruset borta från filerna. Jag trodde jag hade en fullversion när jag i själva verket hade en trial, trialen infogar ett kort brus i inspelningarna en gång i minuten.

12 svar to “Aspergers Syndrom i Karlavagnen”

  1. Tommy Says:

    Fil nummer 1 tycks inte fungera. Min dator säger att det är en textfil trots att jag döpt om den till mp3.

  2. barracuber Says:

    Konstigt, den låter bra här. Ska ladda upp den igen.

  3. barracuber Says:

    Funkar andra filen?

  4. Tommy Says:

    Ja den fungerar medan fil ett inte laddas ner ordentligt. Filen jag får hem är på 839 kb vilket ju inte stämmer. Ska prova konqueror. K säger att filen inte finns.

  5. Tommy Says:

    Oops 839 byte ska det vara. Det är i firefox medan K som sagt säger att filen inte finns.

    PS du bör ta en titt på din klocka. Tiden går en timme fel.

  6. barracuber Says:

    Nu ska det fungera. Jag hade helt enkelt glömt ladda upp filen till servern. WP är extremt snåla med diskutrymme – bara 50 MB.

    Hur märker du att tiden går en timme fel? Det enda som är avvikande är att jag har XP inställt på amerikansk notation (PM/AM), orsaken till det är att jag behöver kunna se en videokurs.

  7. Tommy Says:

    Så ja nu fungerar det. Ska lyssna och återkommer sen. Jag märkte att klockan gick fel på att min förra kommentar gjordes 18.33 inte 17.33 som bloggen säger.

  8. Tommy Says:

    Du om jag ska lyssna på det där så får du gärna fixa en version som inte skrämmer skiten ur en. Jag absolut avskyr plötsliga oväntade ljud. Du hade problem med det tidigare minns jag, hur löste du det då?

  9. Barracuber Says:

    jag minns inte. Men jag brukar alltid rippa radio i Ubuntu (vilket inte går just nu pga internetproblemet) och då är det nog inget problem, men nu är jag hänvisad till XP. Jag såg de där ”peakarna” men förstod inte varför de kom; de var ingen som höjde rösten speciellt just då. Tror du man kan fixa det genom att normalisera filerna?

  10. Barracuber Says:

    jag minns inte. Men jag brukar alltid rippa radio i Ubuntu (vilket inte går just nu pga internetproblemet) och då är det nog inget problem, men nu är jag hänvisad till XP. Jag såg de där “peakarna” men förstod inte varför de kom; de var ingen som höjde rösten speciellt just då. Tror du man kan fixa det genom att normalisera filerna?

  11. Tommy Says:

    Citat: ”jag har 2 barn som har asperger och 2 som är friska. Tur att den kvinnan inte är min morsa. Ytterligare en gång har hon nu nämnt ordet frisk som menande någon som inte har AS.😦 Hon blir rättad av en annan kvinna.🙂 Nu påstår hon att det är ett handikapp och blir inte rättad.😦 Nåväl.

  12. barracuber Says:

    Bruset (eller eg ett brus i minuten) beror på att jag körde en trial när jag trodde jag körde full version. Trialen infogar bruset.


Kommentera

