LeftIsRight: Felcitat om Västsverige


Unika förmågor sökes av konsultföretag (ST-tidningen 2007-09-04)

UPDATE 2007-09-08: Efter Tommys kommentar (nr 4) att nyheten om Tjörnetableringen är ett felcitat ändrar jag rubriken och tar bort artikeltexten – ingen idé att låta felaktig information ligga kvar. Om ni läser artikeln ovan så ta innehållet med en nypa salt. Här är Tommys kommentar:

Tydligen ska det vara att en önskan finns att etablera sig i göteborgsområdet men mer specifikt finns inget bestämt. Felcitat med andra ord.

5 svar to “LeftIsRight: Felcitat om Västsverige”

  1. Tommy Says:

    Nu pratar jag sällan med olle men vi hade ett möte angående nya etableringsorter och jag minns inte att tjörn var med på den listan, men det är som sagt möjligt att det har ändrats. Ska fråga honom vid tillfälle. En sak som verkligen inte stämmer är att vi skulle finnas i karlstad. Hur tusan har någon fått för sig det. I övrigt ser jag inga felaktigheter.

  2. Aspiebloggen » Arkiv » Eternity 2 känns omöjligt Says:

    […] morgon ska jag kolla upp en del saker gällande jobbet som jag fått reda på. Läste artikeln som barracuber länkar till och den låter konstigt. Den säger nämligen att Left is Right ska […]

  3. barracuber Says:

    Jag gissar att Tjörn-etableringen ligger i linje med deras ambition att vara ett annorlunda och nytänkande företag. Istället för att, som vore det traditionella, placera kontoret i Göteborg väljer man att lägga kontoret på en skärgårdsö, vilket är en klart lugnare och behagligare arbetsmiljö för de anställda. Samtidigt bidrar de till förbättrad miljö och att hålla skärgården levande.

  4. barracuber Says:

    Här står att i Karlstad finns för närvarande ett försäljningskontor och att planer finns för även ett operativt kontor.

  5. Tommy Says:

    Karlstad har ett tomt försäljningskontor och inga planer finns att i nuläget för ett kontor där, se artikel på min hemsida Kolla här varför http://nwt.se/ArticlePages/200706/13/20070613203005_137/20070613203005_137.dbp.asp. Lirs hemsida är i stort behov av uppdatering men jag vet inte när det ska bli. Före sommaren var ett datum jag hörde men än har inget hänt.

    Olle har hört talas om ST-artikeln och sägs vara inte glad över formuleringen. Tydligen ska det vara att en önskan finns att etablera sig i göteborgsområdet men mer specifikt finns inget bestämt. Felcitat med andra ord.


Kommentera

