LeftIsRight i TV8 Finansnytt


Olle Öberg - LeftIsRight
Olle Öberg, LeftIsRight.

Inslaget är 4 minuter långt i wmv-format och finns i två versioner, en högkomprimerad (38 MB) och en mediumkomprimerad (26 MB). Högerklick och Spara.

4 svar to “LeftIsRight i TV8 Finansnytt”

  1. Tommy Says:

    Tack för den. Laddar hem så jag har en egen version men kommer inte lägga ut den. Ska fixa en länk vid tillfälle.

  2. Barracuber Says:

    Du menar att du också skulle ”host:a” den? Tja för min del behövs det inte för jag har ju tillgång till space. Ha det bra!

  3. Tommy Says:

    Nej jag ska inte hosta den, däremot vill jag ha en egen kopia på filen.

  4. M Says:

    Hej

    En trevlig och informativ sida.
    har en son i övre tonåren med AS.


Kommentera

