AS – Leva inom sig själv


Programmet Vadå handikappad sändes på Kunskapskanalen 12/11:

Leva inom sig själv. Möt Niklas från Täby och Adam från Kanada. Båda berättar om hur det är att ha Aspergers syndrom. Adam är huvudpersonen i en film om hur en familj hanterar utmaningen att ha en son med Aspergers. Även 13/11, 17/11.

Ladda hem (198 MB avi 55 minuter) – högerklick + spara.

8 svar to “AS – Leva inom sig själv”

  1. Savanten svante Says:

    länk

    Alternativ nedladdning (torrent) på länken ovan.

  2. Tommy Says:

    Lite sent kanske men jag försökte kolla på den här idag men den hänger sig lite då och då. Provade i Ubuntu med totem, ska testa windows i morgon. Håller på och laddar hem torrentfilen och ser om den är bättre. Just nu står det still. Återkommer när jag vet mer.

  3. Barracuber Says:

    Hänger sig själva filmen när du tittar? ok jag vet ingen annan som haft det hittills..

  4. Tommy Says:

    Jag glömde skriva att jag testade i windows och det var likadant där i media player classic. WMP vägrade öppna filen.

  5. Barracuber Says:

    Visstja detta har jag missat! Jag kikar på det i morron torsdag. Påminn mig gärna.

  6. Barracuber Says:

    Tommy det funkade för mig, jag har testat i XP i WMP11. Laddade hem filen från bloggen, inte med torrent.

  7. Barracuber Says:

    Eller vänta nu..skrev du att det hackar mitt i? Men du kan starta filmen och den går en bit? Hur långt in börjar det hacka eller är det olika? Jag får sätta mig och titta längre då. /Barra

  8. Tommy Says:

    Nu funkar det. Återkommer när jag sett hela.


Kommentera

