ADHD i Karlavagnen 2008-01-24


Karlavagnen, på mångas begäran, ägnade en kväll åt ADHD. Stina Wollter ledde programmet.

Ladda hem del 1 (48 minuter 46 MB ivr)

Ladda hem del 2 (57 minuter 54 MB ivr)

För att lyssna, vänster- eller högerklicka på länkarna och välj Spara för att ladda hem filerna. Öppna sedan filerna i Real Player (Skaffa Real Player). Om du får problem kan du sakna vissa codecs.

Det ganska okända fileformatet ivr (det finns till exempel inte på http://www.fileinfo.net), som trots att det betyder Internet Video Recording, även kan vara enbart ljudfiler, är ett proprietärt filformat som ägs av RealNetworks, Inc.

Får du problem kontakta mig på barracuber (at) gmail (dot) com.

2 svar to “ADHD i Karlavagnen 2008-01-24”

  1. Yxmer Says:

    Tack!

    Jag är 51 år och har till slut funnit svaret på varför mitt liv sett ut som det gjort. Har just lyssnat på del 1 och tårarna forsar.

  2. Inger Wigestam Says:

    STACKARS DIG, DU MÅSSTE HA HAFT ETT HELVETE. LIVET ÄR INTE LÄTT OCH BLIR INTE LÄTTARE NÄR MAN BLIR ÄLDRE. JAG ÄR SJÄLV 52, JAG HAR HAFT HELVETE MED EN ASPERGERSON, SOM FICK SI DIAGNOS VID 9ÅR. JAG FÖRSÖKER LÄRA MIG ALLT OM DETTA, JAG FÖRSTÅR HONOM BÄTTRE NU. DET BLIR BÄTTRE FÖR DIG OCKSÅ, DU MÅSTE FÅ DISTANS OCH BEARBETA ALLT. DESSSUTOM DU BEHÖVER STÖD AV ANDRA LYCKA TILL DEPPE INTE FÖR MYCKET. MVH INGER


Kommentera

