Tips på länkportal


Ber om ursäkt för den långa (drygt en månad) bloggtystnaden. Har själv haft fullt upp med jobbet och allt som det innebär.

Förhoppningsvis ska inläggen komma något tätare framöver med reservation för att sommaren närmar sig (eller egentligen redan är här – min termometer visar på 28 grader Celcius och idag det är 2 juni!) med allt som det innebär. (Min favoritårstid är fortfarande hösten.)

Just nu vill jag dela med mig av en länksida jag hittade idag tack vare en trådaspergerforum.se:

http://www.neurodiversity.com;

En herrans massa biografiska upplevelser och berättelser inom NPF-området, även några svenska, bland annat Gunilla Gerland. SJälva huvudsidan – http://www.neurodiversity.com – är en imponerande länkportal till artiklar, sajter, boktips, m.m. alfabetiskt och prydligt organiserat.

Kommentera

