Tillbaka!


Ursäkta för ännu ett långt uppehåll. Jag hoppas kunna hålla igång bloggen lite mer, chansen finns att det ska lyckas åtminstone ett tag; jag är åter igen arbetslös sedan en månad tillbaka.

Tack för alla kommentarer, godkände 11 stycken alldeles nyss!  Jag måste se till att jag blir påmind av WordPress, annars blir det så här.

Någon upptäckte att sidan Andra drag saknades och jag håller på att försöka fixa det nu…inte riktigt lyckats ännu…

EDIT: Hmm..får ett långt tomt utrymme under det här inlägget…skumt. Hittar ingen annan just nu med samma problem.

EDIT2: Tjohoo! Nu har det långa tomma utrymmet försvunnit av sig själv! Nu ser allting bra ut.

Samtidigt vill jag varna för att köra den här bloggen under Opera, såg nyss att det ser helt koko ut! Antagligen en tillfällighet att jag inte märkt det förut. Jag brukar köra huvudsakligen Firefox.

Ett svar to “Tillbaka!”

  1. aspietom Says:

    Välkommen tillbaka.


Kommentera

