Nytt tema – Garland


Efter lång inaktivitet vill jag försöka uppdatera lite oftare här. Jag uppskattar all feedback ni har gett och fortsätter ge.

Det gamla bloggtemat, Andreas09, hade numera utgått. Jag bestämde mig därför för att hitta ett nytt tema på wordpress.com.

Det vimlar inte av tre kolumnsteman men till slut valde jag Garland WordPress.com tema. Det dröjde inte länge innan jag såg att även Garland har utgått. Jag behöver därför hitta ett annat mer bestående tema.

Tack för att ni läser och tipsa gärna fler om bloggen!

/Barracuber

Kommentera

